Klantenservice

  • Veel gestelde vragen?

    • Mijn maat is niet meer beschikbaar, krijgen jullie deze nog binnen?

      Soms lukt het ons om nieuwe voorraad te krijgen (restock) en dan melden we dat meteen op onze social media-kanalen. We raden je aan om SneakerBAAS te volgen op Instagram, Facebook en Twitter en je in te schrijven op onze nieuwsbrief, zodat je altijd op de hoogte bent. SneakerBAAS werkt ook met een restock alert. Zodra een maat niet beschikbaar is, is het mogelijk je hiervoor in te schrijven. Als de maat weer aangevuld wordt krijg je een mailtje op het mailadres waarmee ingeschreven is. We kunnen niet garanderen dat de maat nog beschikbaar is zodra jij op de site kijkt. De producten worden niet gereserveerd dus wees er snel bij!  

    • Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

      We accepteren alle gebruikelijke creditcards, Paypal, iDeal en Klarna(na 30 dagen achteraf betalen).

    • Krijgen jullie een bepaalde release?

      We raden je aan om SneakerBAAS te volgen op Instagram, Facebook en Twitter en je in te schrijven op onze Newsletter, zodat je altijd op de hoogte bent. 

    • Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?

      Bij elke sneaker staat advies over de maatvoering. Dit advies kan jij gebruiken om te zien hoe deze sneaker over het algemeen valt. Mocht jij verder advies willen, neem contact met ons op!

    • Waar kan ik de status van mijn order checken?

      Maak gebruik van Order Lookup onderaan deze pagina. Dan krijg te zien waar jouw order is.

    • Kan ik mijn order annuleren?

      Het annuleren van een order is bijna nooit mogelijk, omdat we zo snel mogelijk proberen de orders te verzenden. Je zou ons altijd een mailtje kunnen sturen of ons kunnen bellen vlak na het plaatsen van de order. Mocht dat niet lukken, dan is het mogelijk om je order weer retour te sturen. 

    • Kan ik mijn order wijzigen of aanvullen na het ontvangen van de bevestiging?

      Dit is helaas niet mogelijk. Als je het verkeerde adres hebt ingevuld kan jij de tacking-link bekijken van de pakketdienst die bezig is met jouw order. Daar kan jij het afleveradres wijzigen. Als het pakket niet geleverd kan worden, krijgen wij het pakket weer retour en nemen wij contact met jou op. 

    • Mijn sneaker was beschadigd bij ontvangst, kunnen jullie mij hiermee helpen?

      We willen je vragen om foto’s en het ordernummer te sturen naar ons per mail: cs@sneakerbaas.com

  • Bestelling zoeken

  • Betaal Opties

    SneakerBAAS werkt met het beveiligd internet betaalsysteem van Shopify Payment. SneakerBAAS klanten kunnen kiezen tussen verschillende beveiligde betalingsopties. SneakerBAAS werkt met het beveiligd internet betaalsysteem van Shopify Payment. SneakerBAAS klanten kunnen kiezen tussen verschillende beveiligde betalingsopties. De betaling wordt gedaan in een beveiligde omgeving en kan op verschillende manieren worden gedaan: iDeal, PayPal, creditcard en Klarna(na 30 dagen achteraf betalen).

    Voor meer informatie en de algemene voorwaarden van de betaalmethode Klarna klik dan  hier. 

  • Verzending & Levering

    SneakerBAAS verzendt alle bestellingen met een gerenommeerde en betrouwbare verzendmaatschappijen: 

    - POST NL

    - DHL

    - GLS

    Weekend: Een binnenlandse bestelling geplaatst op zaterdag of zondag voor 12.00 uur wordt op dezelfde dag verzonden en wordt, uitzonderingen daar gelaten, die maandag bij je aangeboden door de verzendmaatschappij.

    Werkdagen: Een binnenlandse bestelling geplaatst op een werkdag voor 21.00 uur wordt op dezelfde dag verzonden en wordt, uitzonderingen daar gelaten, de volgende werkdag bij je aangeboden door de verzendmaatschappij.

    Ditzelfde geldt voor internationale bestellingen voor 15:00 uur. Onze leveringstermijn van een product bedraagt maximaal 7 werkdagen. 

    De verzendkosten zijn afhankelijk van het afleveradres, het gewicht en het formaat van de bestelling. 

    Je kan je bestelling op elk gewenst moment bekijken door in te loggen op je BAAS-account of gebruik te maken van Order Lookup onderaan deze pagina. Mocht je geen mail hebben ontvangen, raden wij je aan om jouw spambox te controleren. 

  • Retouren

    - Een SneakerBAAS bestelling kan altijd worden geretourneerd binnen 14 dagen na de ontvangst van de bestelling, mits de producten in originele staat verkeren. 

    - Wij storten geen geld terug en ruilen geen producten als deze niet in originele staat verkeren en in oorspronkelijke verpakking retour worden verzonden.  

    - De verzendkosten worden vergoed in de vorm van BAAS-punten die te gebruiken zijn op de volgende bestelling. De werkelijke verzendkosten worden niet door SneakerBAAS vergoed.

    - Geretourneerde producten uit de SALE-categorie kunnen worden omgezet in tegoed, geruild worden voor een ander product of teruggestort op de rekening waarmee betaald is.

    - Wij wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Indien je een bedrag betaald hebt, zal SneakerBAAS dit bedrag zo spoedig mogelijk terugbetalen (uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending).

    - SneakerBAAS is niet verantwoordelijk voor producten die tijdens retourverzending beschadigd of verloren raken.

    - We proberen alle retourverzendingen zo snel mogelijk af te handelen met een maximale duur van 14 werkdagen. SneakerBAAS streeft ernaar om een e-mail te verzenden als het retourproces is afgerond maar kan dit niet garanderen. Controleer zelf of je het terug te storten bedrag hebt ontvangen.

    - SneakerBAAS zal de defecte sneaker in behandeling nemen en indien noodzakelijk overleggen met de leverancier van het product. Als de beschadiging veroorzaakt is door een fabricage-fout dan krijg je een nieuw product naar keuze (hetzelfde aankoopbedrag). 

    - Het is voor ons niet mogelijk om geld terug te storten bij defecte gedragen sneakers.

    Retourproces 

    Bij het retour verzenden van een SneakerBAAS bestelling is het volgende belangrijk: 

    - Geretourneerde producten in de originele verpakking (bijbehorende schoenendoos) moeten goed verpakt zijn om beschadiging tijdens zending te voorkomen.

    - Voeg altijd het volledige ingevulde retourformulier toe, download hem HIER!

    - Geretourneerde producten moeten altijd gefrankeerd opgestuurd worden naar ons, ongefrankeerde retourneringen worden niet in ontvangst genomen. 

    - Bewaar de track & trace code die je hebt ontvangen van het postbedrijf.  

    - SneakerBAAS is niet verantwoordelijk voor verloren pakketten.  

    Retouradres: 

    SneakerBAAS 

    Spectrumlaan 31 

    2665 NM 

    Bleiswijk - Nederland 

     

  • Contact

    E-mail:

    cs@sneakerbaas.com

    Telefoon: +31 (0) 85 0477717 

    Maandag tot en met vrijdag van 08:30 - 17:30 met uitzondering van feestdagen. 

     

    Store: 

    (geen retour adres )
    SneakerBAAS
    Donkerstraat 10
    3511 KA Utrecht
    Nederland

    Retour adres: 

    SneakerBAAS
    Spectrumlaan 31
    2665 NM Bleiswijk
    Nederland

  • Privacybeleid

    Privacy  

    SneakerBAAS respecteert de privacy van alle gebruikers van de Sneakerbaas online winkel. Jouw vertrouwen is belangrijk voor ons en wij dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die jij met ons deelt vertrouwelijk wordt behandeld. Je kunt onze online winkel bezoeken zonder persoonlijke gegevens te hoeven verstrekken, tenzij je uiteraard met gebruikersnaam en wachtwoord inlogt. Wij gebruiken jouw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor andere activiteiten worden deze gegevens uitsluitend gebruikt met jouw toestemming.  

    Gebruik van gegevens:  

    Als je een bestelling plaatst, heeft SneakerBAAS bepaalde persoonlijke gegevens nodig zoals bijvoorbeeld jouw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens om jouw bestelling uit te voeren en jou daarvan op de hoogte te houden. Om het winkelen op SneakerBAAS zo eenvoudig mogelijk voor jou te laten zijn, worden met jouw toestemming persoonlijke gegevens, de gegevens met betrekking tot jouw bestellingen en het gebruik van onze diensten opgeslagen. Met jouw toestemming gebruiken wij jouw gegevens om jou te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als je dit niet langer prijs op stelt, kun jij ons dat laten weten door een e-mail te sturen naar cs@sneakerbaas.com

    Juridische Gronden:  

    Voor het gebruik van gegevens volgens de privacywetgeving (Algemene Verordening Gegevensbescherming - ingangsdatum 25 mei 2018) moeten we zeggen welke juridische gronden we hebben om je gegevens te gebruiken. We hebben gegevens van je nodig vanwege de contractuele afspraken tussen jou en SneakerBAAS, zoals jouw aankoop van een product of je recht op garantie. Dit is het geval bij:  

    - Bestellen  

    - Bezorging  

    - Retour 

    - Inruil  

    - Contact met de klantenservice

    Daarnaast kunnen we je gegevens gebruiken bij gerechtvaardigd belang. Dat betekent dat we al onze klanten de meest optimale, persoonlijke service willen verlenen. Hierbij denken we altijd aan jouw privacy. Dit geldt voor: 

    - Reviews & klanttevredenheidsonderzoek 

    - Contact met onze klantenservice  

    - Bezoek van de SneakerBAAS webstore  

    - Account  

    - Nieuwsbrief & e-mail 

    - Persoonlijk advies  

    - Acties  

    - Social media 

    - Marketing  Beveiliging, wifi & camera  

    We kunnen ook wettelijke verplichtingen hebben om je gegevens te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer we fraude vermoeden. Soms heb je ons zelf toestemming gegeven om je gegevens te gebruiken, zoals wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief.  

    Toegankelijkheid van gegevens: 

    We geven jouw gegevens alleen door aan andere partijen als dat echt van belang is voor onze dienstverlening. Het betreft dan deze partijen:  

    - Bezorgpartners  

    - Leveranciers 

    - IT Partners  

    - Betaalpartners 

    - Marketingpartners  

    - Partijen die onze reviews verzamelen  

    De partijen die jouw gegevens ontvangen, mogen deze alleen gebruiken om je een dienst te leveren namens SneakerBAAS.  

    Veiligheid 

    Betalingen bij SneakerBAAS werkt met het beveiligd internet betaalsysteem van Shopify Payment, PayPal, Creditcards en Klarna om de betaling van een bestelling te verwerken. SneakerBAAS klanten kunnen kiezen tussen verschillende beveiligde betalingsopties. De betaling wordt gedaan in een beveiligde omgeving en kan op verschillende manieren worden gedaan: iDeal, PayPal, Klarna en creditcard.  Voor meer informatie en de algemene voorwaarden van de betaalmethode Klarna klik dan  hier

    SneakerBAAS verkoopt jouw gegevens niet:  

    SneakerBAAS zal jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jouw bestelling. SneakerBAAS medewerkers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.  

    Privacy op internet:  

    Bij elk bezoek aan onze online winkel wordt automatisch jouw (tijdelijke) IPadres herkend en zo mogelijk de site of e- mail van herkomst. Deze gegevens kunnen door ons worden gebruikt in het kader van fraudepreventie en het bestrijden, voorkomen en opsporen van (pogingen tot) strafbare gedragingen. Daarnaast bewaren en gebruiken wij deze gegevens om de navigatie, bezochte pagina's en de al dan niet door jou bestelde artikelen van onze site te analyseren. Wij kunnen jou aan de hand van deze analyse informeren over aanbiedingen, of productinformatie die voor jou interessant zou kunnen zijn, en de bekendheid, functionaliteit en inhoud van onze site en e-mails verbeteren. Jij verklaart ermee akkoord te gaan dat de zoekgegevens die je bij derden waar SneakerBAAS mee samenwerkt achterlaat, mogen worden gekoppeld aan jouw gegevens die reeds bij SneakerBAAS bekend zijn en waarmee aanbiedingen en productinformatie voor jou worden gepersonaliseerd.  

    Beveiligde server:  

    SneakerBAAS heeft passende technische maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beveiligen. Jouw gegevens zullen te allen tijde worden beschermd en vertrouwelijk worden behandeld.

    Cookie  

    Cookies zijn kleine stukjes informatie die door jouw browser worden opgeslagen op jouw computer. SneakerBAAS kan cookies gebruiken om jou te herkennen bij een volgend bezoek. Om onze online winkel te optimaliseren en jou persoonlijk te kunnen informeren over interessante aanbiedingen of producten, kunnen er via onze website eveneens zogenaamde cookies op jouw computer worden geplaatst. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij jouw bezoek aan een site naar jouw computer wordt gestuurd. Met behulp van de cookies kunnen we er ook voor zorgen dat jij bij een bezoek aan onze site niet herhaaldelijk dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. 

    Je kunt jouw browser zo instellen dat je tijdens het winkelen bij SneakerBAAS geen cookies ontvangt. De meeste browsers kunnen zodanig worden ingesteld dat cookies worden geweigerd of dat je op de hoogte wordt gesteld, wanneer je een cookie ontvangt. Instructies met betrekking tot het aanpassen van de instellingen van de browser vind je onder Help in de toolbar van de meeste browsers. Voor een bezoek aan onze online winkel hoeft jouw computer geen cookies te accepteren. Het is echter mogelijk dat als cookies worden geweigerd, het gebruik van het winkelwagentje en het plaatsen van een bestelling niet mogelijk is. Het uitzetten van cookies beperkt het gebruik van onze site en diensten.  

    Vragen?  

    Je kunt SneakerBAAS verzoeken jouw persoonsgegevens te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen indien deze onjuist of onvolledig zijn. Onze klantenservice helpt jou verder als jij informatie nodig hebt over jouw gegevens, inzage wilt in jouw gegevens of als jij deze wilt wijzigen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt jij op deze pagina altijd de meest recente informatie.  

    Indien jij nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van SneakerBAAS neem contact met ons op.  

    Email: cs@sneakerbaas.com

    Telefoonnummer: +31 (0) 85 0477717

Winkelmand

×

Product title

1 x €29,95

Subtotaal

Ik ga bestellen